niedziela, 6 października 2013

Kamera , Akcja.

#amore#cracovia#cuore#bello#

3 rok V semestr, znowu siedzisz w tym gównie, znowu nie będzie ci wychodzić, tym razem będzie gorzej bo trzeba się obronić, powiedz mi jak to zrobić.


Nie mam flow do pisania ostatnio, może przez tę uroczą pudrową monotonię w życiu. Jest październik. Piękna krakowska złota jesień za oknami. Mam ochotę na piwo grzane z goździkami albo herbatę z wiśniówką. Chce mi się tylko przytulać i owijać kocykiem zimne stópki. Jestem głodna , wiecznie głodna... Nie mogę się skupić na niczym jeżeli Jego nie ma obok. Sama jestem zbyt chaotyczna, to On sprawia , że wiem dokąd idę, mimo że chodzę własnymi drogami.



 







3 komentarze:

  1. pięknaś ;)
    ja na szczęście studnia mam za sobą ;)
    a i też wciąż jestem głodna ;D
    zapraszam Cię na piwo z goździkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie Ci w tym kolorze włosów.
    a tak poza tym to dasz rade i obronisz :)

    OdpowiedzUsuń