środa, 20 lipca 2016

Mogę się do ciebie przyłączyć?

Ostatni czas spędziłam na piciu , jedzeniu i ewentualnie jedzeniu i piciu  widziałam wiele pięknych miejsc, polubiłam jazdę samochodem , poznałam wielu genialnych ludzi .

Teraz czas na naukę.  Czasem trzeba zamknąć drzwi z napisem "nie potrafię ".

Jestem lżejsza bo stres jest inny , jest motywująco,  słodko i lekko parno. Nie jestem zmeczona , chodź oczy kleja  się do snu.

Jestem pod wrażeniem tego jak moje życie splata  się z życiem innych . Jakoś to pracuje , gdyby nie pracowało czy po 3 dniach w Anglii miałabym prace w tak wspaniałym miejscu i 3 nowe ważne kobiety w moim życiu ? Konto w banku i milion innych małych i dużych rzeczy które nie byłyby możliwe gdyby nie to ogromne wsparcie .

Mój blog zmienia formę , trudno . Uczcie się mnie czytać wkrótce  się odezwe. 

nie pozdrawiam ,
xoxo pannapw/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz