sobota, 13 lipca 2013

Popatrz sprawdź i stwierdź.

Znowu jestem kotem z przetrąconym kręgosłupem, przestaje zdawać egzamin z oddychania, przytłacza mnie niechęć do wszechrzeczy. Wolę to napisać , niż powiedzieć , bo wolę przytłaczać siebie swoim nie ogarnięciem życiowym, niż wszystkich dookoła. Ale wszyscy wiemy i nie oszukujemy się, jestem egoistką, nie potrafię nie niszczyć innych, w ogólnym rozrachunku , jest zbyt wiele dziedzin które są dla mnie za trudne i zbyt wiele rzeczy których dokonać nie potrafię w porównaniu do tego co przychodzi mi z większą lub mniejszą łatwością. Pisać też już nie umiem, wypaliłam się. Niebawem skończę 21 lat i biorąc to pod uwagę postanowiłam zrobić sobie rachunek sumienia, okazało się, że go nie mam. Moje 6 życie niedługo dobiegnie końca, zostanie mi już ostatnie i doskonale wiem , że nie wykorzystam go nawet w 25%. Przeżywam swój mały , blond włosy Weltschmerz, wszystko się zgadza, z wykluczeniem ostatniego składnika. Na taki ruch byłabym stanowczo zbyt słaba.

xoxo dla wszystkich którzy jeszcze tu bywają
pannap/.

1 komentarz: