wtorek, 6 grudnia 2016

Błoga nieświadomość.

Przelała się moja czara goryczy wynikająca z większej lub mniejszej samoświadomości . Czasami bardzo żałuję , że pomimo mojego mylącego koloru włosów nie potrafię być blond pół-mózgiem , który korzysta jedynie z części tegoż organu, odpowiadających za utrzymanie prostej postawy , tępy uśmiech , mętny wzrok i nie popuszczanie płynów ustrojowych w miejscach publicznych.

Boziu dlaczego ?

Najbardziej omyłkowa w całej tej groteskowej sytuacji jest niewiedza. Kiedy wydaje Ci się (tak tobie ciapku rozklapiały z lewej stopy), że jesteś Bogiem , jesteś niesamowita , jesteś najwspanialsza , jesteś jedyna w swoim rodzaju i wszystko co robisz, robisz po prostu zakurwiście dobrze . Otóż nadochodzę , z moim olśniewającym i błyszczącym milionem gwiazd i monet postulatem , JESTEŚ KURWA W BŁĘDZIE . Nie potrafisz dostrzec swoich najprostszych błędów, skupiasz się na rzeczach małostkowych , na czymś co nie ma żadnego znaczenia dla większości , myślisz jedynie o swojej dupie i tak po prawdzie nie umiesz (lub nie chcesz ) przyjąć do wiadomości tego że jesteś egoistką. Ale wiesz co jest najgorsze ? Nie chcesz , nie musisz mi pomagać, nie potrzebuję twoich słów uznania. Wiesz czego chcę? Spokoju ! Po prostu świętego spokoju i ciszy w której mogę się skupić na tym co jest ważne w danym momencie, bez twojej pustej egzystencji , która przechodząc obok mnie psuje powietrze i ciągnie za sobą zamęt , śmierć i zniszczenie . Cholera nie .

Serce zabiło mi szybciej . To chyba lekki atak agresji , może mimowolne wołanie o pomoc, bo czuję się niedoceniona w czasie gdy rozklekotane zombie któremu morda się nie zamyka w ciągłym pieprzeniu o majestacie swej zajebistości , ma wpływ na moje życie . Ma prawo i nawet obowiązek zatruwać mi czas i zabierać moją osobistą (memyselfandi) energię życiową , a ja mogę zrobić jedyną rzecz na którą mnie stać, przelać moją frustrację na tę o to ekartkę z mojego zapomnianego pamiętnika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz