poniedziałek, 20 lutego 2017

nerwy z żelaza , które kuję póki gorące

Mogę leżeć i czuć , opływam miłością. Otoczyłam się cienką powłoką tego uczucia i tak sobie bujam, zawieszona , gdzieś nie do końca wiedząc gdzie . Chciałabym , żebyś wiedział i cieszę się , że wiesz .

Czasami budzę się w nocy zlana potem , bo się kurwa boję . Ale wtedy wystarczy, że wtulę się mocno i wszystko co było złe mija jak by się nigdy nie wydarzyło. Męczę się ze sobą , odległości mnie przytłaczają. Jestem silna ale nie czuję , że mogę twardo stać na ziemi , czekam na wiosnę , czekam i odliczam .

Mam jakąś blokadę. Nic nie mogę napisać , zaczełam się nie wiedzieć czemu bać ocen , zaczęłam się nagle cholernie przejmować , nie potrafię wytłumaczyć czym to jest spowodowane, ale na pewno jest inaczej.

Woda się nie leje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz